Limburg Marketing
Welke
hoofdrol speelt de Leefstijlvinder op de DMO website Hartvanlimburg.nl?
Op de
toeristische website Hart van Limburg speelt de Leefstijlvinder een belangrijke
rol. Limburg Marketing heeft begin 2023 haar consumenten website een gloednieuw
design gegeven en het ‘doen’ submenu op de zeven verschillende leefstijlen
gebaseerd.
Grote
vernieuwing is dat het ‘doen’ menu is gebaseerd op de vakantie en vrije tijd
behoeftes van de zeven verschillende leefstijlen van de Leefstijlvinder. Zo
sluit het aanbod van ondernemers beter aan bij de behoeften van bezoekers
waardoor het zoeken naar activiteiten eenvoudiger en overzichtelijker is
geworden. Dat begint met een voor bezoekers herkenbare beschrijving van de
leefstijlen. Vervolgens wordt doorgelinkt naar partners die passen bij de
gewenste vrije tijd behoefte. Daarmee worden bezoekers beter en sneller
gekoppeld aan resultaten die hun behoefte dekken en zijn partners beter
zichtbaar op de vrijetijdbehoefte die ze afdekken.
Meer informatie
Wil je meer weten? Neem dan contact op met Joep Steinhage
joep@limburg.marketing