Limburg Marketing

Welke hoofdrol speelt de Leefstijlvinder op de DMO website Hartvanlimburg.nl?

Op de toeristische website Hart van Limburg speelt de Leefstijlvinder een belangrijke rol. Limburg Marketing heeft begin 2023 haar consumenten website een gloednieuw design gegeven en het ‘doen’ submenu op de zeven verschillende leefstijlen gebaseerd.


Grote vernieuwing is dat het ‘doen’ menu is gebaseerd op de vakantie en vrije tijd behoeftes van de zeven verschillende leefstijlen van de Leefstijlvinder. Zo sluit het aanbod van ondernemers beter aan bij de behoeften van bezoekers waardoor het zoeken naar activiteiten eenvoudiger en overzichtelijker is geworden. Dat begint met een voor bezoekers herkenbare beschrijving van de leefstijlen. Vervolgens wordt doorgelinkt naar partners die passen bij de gewenste vrije tijd behoefte. Daarmee worden bezoekers beter en sneller gekoppeld aan resultaten die hun behoefte dekken en zijn partners beter zichtbaar op de vrijetijdbehoefte die ze afdekken.

Meer informatie

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Joep Steinhage

joep@limburg.marketing